.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرصت‌طلبان صورت موسيقي را كبودكرده‌اند

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: صورت موسيقي در كشورمان كه توسط عده‌اي فرصت‌طلب با سيلي، كبود شده است بايد با تلاش اصحاب متعهد و دلسوز بهبود يابد. 
به گزارش خبرنگار شمال نيوز به نقل ار فارس ساري، محمداسماعيل امام‌زاده، امروز در جمع گروهي از موسيقي‌دانان مازندران، استفاده ابزاري از هنر به ويژه موسيقي را در گذشته، عامل اصلي ايجاد حساسيت عمومي عليه موسيقي دانست و افزود: گروهي از فرصت‌طلبان براي عبور از مرزهاي اخلاقي و هنجارهاي فرهنگي با راه‌اندازي كارناوال‌هاي موسيقي و خلق صحنه‌هاي ضداخلاقي، مردم را نسبت به كنسرت موسيقي حساس كرده‌اند.
وي اظهار داشت: هر مصداق هنري در مجموعه فرهنگ، داراي جايگاه و وزني است كه بزرگ يا كوچك كردن آنها، موجب خروج از حركت طبيعي و بروز واكنش‌هاي غير طبيعي خواهد شد.
امام‌زاده، رشد فوق‌العاده آمار صدور آموزشگاه‌هاي موسيقي و كارگاه‌هاي ساخت ابزار آلات موسيقي در چند سال اخير را با جنبش راه اندازي كنسرت‌هاي موسيقي با مقاصد غير هنري مرتبط دانست و ادامه داد: رشد بادكنكي ايجاد گرايش به سوي موسيقي با اهداف غير هنري انجام پذيرفته بود.
وي اظهار داشت: سياست كنوني، بازاريابي جايگاه واقعي موسيقي و فراهم آوردن بستر اصيل تعالي موسيقي است و اجازه فعاليت‌هاي غير مجاز به ويژه در زمينه آموزش داده نخواهد شد.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، تقويت موسيقي سنتي را اولويت كاري اين اداره كل دانست و تصريح كرد: از ابتداي امسال، برنامه‌هاي متعدد موسيقي سنتي در شهرهاي مختلف مازندران به خوبي برگزار شد؛ بدون آنكه كوچك‌ترين حساسيت و مقاومت منفي جامعه را برانگيخته باشد.
اما زاده در خاتمه از موسيقي دانان متعهد استان خواست تا براي پالايش عرصه موسيقي مازندران تلاش كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.886 seconds.